Spausdinti

Naujienų prenumerata

Naujienos
Gervinės VDC „Kukutis“ pramogų ir nuotykių kelionė

Nuo balandžio mėnesio pabaigos, laimėjus LR socialinės apsaugos ir darbo ministerijos finansuojamą projektą, Gervinėje veikia vaikų dienos centras „Kukutis“.

Sušvelninus karantino sąlygas, nuo birželio mėnesio kas savaitę renkamės bendruomenės namuose, kur vaikams ir jaunimui vyksta įvairūs užsiėmimai.

Birželio 27-osios rytą, Gervinės kaimo bendruomenės vaikų dienos centro „Kukutis“ lankytojai kartu su tėveliais, močiutėmis ar broliais, sesėmis, leidosi į ilgą kelionę – ekskursiją, Klaipėdos rajoną, kur aplankė dinozaurų parką ir Baltijos jūrą.

Šis dienos centras tikriausiai ne toks kaip visi – čia lankytojai nuo vos 2 metukų iki 18! Visi sutaria puikiai, kiekvienam įdomi veikla tiek bendruomenės patalpose, tiek ekskursijoje.

Taigi, kelionės metu naujų patirčių ir atradimų buvo nuo pat ryto, pradedant autobusu, kuriuo daugelis mažųjų keliavo pirmą kartą!

Visi susėdę, tvarkingai besilaikant taisyklių, prisisegę saugos diržus, judėjome link Radailiuose įsikūrusio Dinozaurų parko.

Kiekvienas čia rado sau veiklos ir pramogų: apžiūrėjome judančius ir riaumojančius dinozaurus, šokinėjome ant įvairiausio dydžio batutų, važinėjomės nematytais dviračiais, žaidėme biliardą spardydami kamuolius, supomės karuselėmis, plaukiojome vandens dviračiais, žiūrėjome 5D filmą ir t.t.

Vėliau kartu bendrai papietavę Radailių dvaro restorane, pasistiprinę ir atsipūtę nuo karštos saulės, dar kartą nėrėme į linksmybes. Kas apsilankė „Grožio salone“, o kas dar išbandė įvairiausias laipynes „Tarzanų parke“ ar apžiūrėjo mini zoo, kuriame buvo galima ne tik iš arti pamatyti alpakas, triušiukus, ožkytes, bet ir paglostyti!

Po tiek įspūdžių, pramogų ir atradimų, sėdome į autobusą ir vykome „pasisveikinti“ su jūra. Kai kam šis pasisveikinimas gyvenime buvo pats pirmas, taigi gerų emocijų, šypsenų tikrai netrūko. Visi išsimaudė, statė smėlio pilis ir nerūpestingai dūko.

Pavargę, kupini emocijų grįžome namo...

Ši kelionė pirma, tačiau tikrai ne paskutinė, vasara dar tik prasidėjo!

Kelionė autobusu, bilietai bei pietūs vaikų dienos centro lankytojams apmokėti iš Vaikų dienos centro projekto.

Teksto ir nuotraukų autorė:

RRKC kultūrinių renginių organizatorė Gervinėje Žaneta Vaištarienė

Atgal Spausdinimo versija Siųsti draugui

© Raseinių rajono savivaldybė. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti skelbiamą informaciją be autorių sutikimo draudžiama. Sprendimas: Idamas. Naudojama Smart Web sistema.